سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

95/1/18
6:19 ع

شلیک موشک «توچکا» به مقر مزدوران سعودی جدید

در حمله موشکی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن به پایگاهی نظامی در عربستان سعودی دست کم 70 تن کشته و 100 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله با شلیک موشک بالستیک «توچکا»، محل تجمع عناصر مسلح ائتلاف سعودی در الجوف را هدف قرار داد.

در همین خصوص یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری «سبأ» اعلام کرد که در حمله موشکی دیروز نیروهای مقاومت یمن  دست کم 70 نفر کشته و 100 تن دیگر زخمی شدند.

منبع مذکور گزارش داد که موشک بالستیک که از سوی یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی شلیک‌ شده، به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرده و ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

این منبع تأکید کرد که ده‌ها جنازه متلاشی شده به بیمارستان‌های شهر الحزم رسیده، در حالی که هنوز ده‌ها جنازه زیر آوار ساختمان هدف قرار گرفته مدفون است.

منبع نظامی مذکور اشاره کرد که نیروهای امنیتی سعودی منطقه هدف قرار گرفته را در محاصره امنیتی داده اند و همچنان سرنوشت مسئولان ارشد جنگی که در این منطقه حضور داشته‌اند، مبهم است.

یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی همچنین، بامداد دیروز یک فروند موشک بالستیک «قاهر‌ــ‌1» به تجمع مزدوران در منطقه «الراهنه» در شهرستان «خب والشعف» در استان الجوف شلیک کردند

ادامه مطلب...

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ