سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

94/11/23
12:27 ع

بانوان مسلمان تگزاس با تعصبات ضداسلامی مقابله می‌کنند

بانوان مسلمان تگزاس با تعصبات ضداسلامی مقابله می‌کنند

گروهی از بانوان مسلمان در تگزاس شمالی در تلاش برای مقابله با تعصب نژادی علیه مسلمانان و اسلام هستند.

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بانوان مسلمان تگزاس در مرکز جمعیت اسلامی دالاس میزبان 200 نفر از بانوان غیرمسلمان شدند و به سؤالات آنان در مورد اسلام و مسلمانان پاسخ دادند.

این نشست پرسش و پاسخ، بخشی از کمپین «اسلام حقیقی و افراط‌گرایان» است که از سوی بانوان مسلمان تگزاسی برگزار شده است.

این کمپین با هدف ارائه آموزش به آمریکایی‌ها در مورد صلح‌آمیز بودن و آموزه‌های اسلام در رد افراط‌گرایی به برگزاری برنامه‌های آموزشی مختلف می‌پردازد.

در این نشست، تروریسم، داعش، زن در اسلام، حجاب و تصورات نادرست رایج که افراط‌گرایان برای گمراه کردن جوانان مورد استفاده قرار می‌دهند، بررسی شد.


  

94/11/23
12:27 ع

خاطره­ حضور مقام معظم رهبری در مشهد بعد از تبعید به جیرفت

 
خاطره­ حضور مقام معظم رهبری در مشهد بعد از تبعید به جیرفت/ بی حرمتی عمال رژیم شاه به حرم حضرت رضا(ع)/ ایستادگی مردم با پاره آجر در برابر تانک­های ارتش
مقام معظم رهبری می ­فرمایند: مهر یا آبان57 من از تبعید جیرفت به مشهد برگشتم. مسجد کرامت بعد از گذشت چند سال مجدداً مرکز تلاش و فعالیت شده بود. تظاهرات مشهد و جاهای دیگر هم آغاز شده بود. در مسجد کرامت یک ستادی تشکیل دادیم برای هدایت کارها و مبارزات مشهد.

به گزارش دفاع پرس از مشهد، این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به‌سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه‌سبز باد.

پناهگاه مردم

آن زمان تنها امید و پناهگاه مردم خانه علما بود. بیوت آیات عظام شیرازی، قمی و مرعشی.

 از شر مأمورین ساواک یا ایجاد مزاحمت به آنجا پناه می‌بردند، حکم خدا در مورد دزد و قاتل را آنجا اجرا می‌کردند، احتیاجاتشان را آنجا مطرح می‌کردند و هم آنجا به یاری هم می‌آمدند؛ تصمیمات مهم، قرارهای راهپیمایی، اجازه برای راهپیمایی، نحوه عمل، نوع شعارها، نوع شعار و خیلی چیزهای دیگر همه و همه در این خانه و پاتوق‌هایی مثل مسجد کرامت شکل می‌گرفت.

بعد از روی کار آمدن ازهاری، فرمانده نظامی مشهد دستور داد راه مردم به این خانه‌ها مسدود کنند و پناه مردم را بی‌پناه.

مسجد کرامت

مهر یا آبان57 من از تبعید جیرفت به مشهد برگشتم. مسجد کرامت بعد از گذشت چند سال مجدداً مرکز تلاش و فعالیت شده بود. تظاهرات مشهد و جاهای دیگر هم آغاز شده بود. در مسجد کرامت یک ستادی تشکیل دادیم برای هدایت کارها و مبارزات مشهد.

در آن ستاد شهید هاشمی‌نژاد و برادرمان آقای طبسی، شهید موسوی قوچانی، شهید کامیاب و یک عده از طلاب جوان با ما همراه بودند. عجیب این است که نظامی‌ها و پلیس از چهار راه نادری- که مسجد آنجا بود- از ترس هیجان مردم، جرأت نمی‌کردند این طرف‌تر بیایند. این سبب شده بود که ما در مسجد روز را با امنیت بگذرانیم و هیچ واهمه‌ای نداشتیم که بیایند مسجد را تصرف کنند یا ماها را بگیرند.

مقام معظم رهبری
ادامه مطلب...

  

94/11/23
12:26 ع

عکس/حاج قاسم در بهمن 57

 
عکس/حاج قاسم در بهمن 57
آنچه خواهید دید عکسی است از سردار قاسم سلیمانی که در ماه پیروزی انقلاب یعنی بهمن 1357 به ثبت رسیده است.  
 

 

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سردار حاج قاسم سلیمانی که این روزها در میدان نبرد با تروریست‌ها و طرفداران اسلام آمریکایی به سر می‌برد از سنین نوجوانی مبارزه خود را با فعالیت علیه رژیم پهلوی آغاز کرد.

حاج قاسم امروز تنها یک نام نیست بلکه نماد فرزندان مردیست که در ظلمت و جهل دوران خود پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت و آنان که با او بودند برخواستند و بر آن عهد هستند تا این پرچم به دست منجی عالم بشریت داده شود.

آنچه خواهید دید عکسی است از این سردار عزیز که در ماه پیروزی انقلاب یعنی بهمن 1357 به ثبت رسیده است. 

 

 

 


  

94/11/23
12:25 ع

مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند/حکومت پهلوی سراسر وابستگی و خودباختگی بود

مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند/حکومت پهلوی سراسر وابستگی و خودباختگی بود

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز پیشرفت های علمی، استقلال و بی‌نیازی به کشورهای خارجی بسیار رضایت‌بخش است و خدمات بهداشت و سلامت ارائه شده قابل مقایسه با روند سراسر خودباختگی و وابستگی پیش از انقلاب نیست.

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: کاش می‌توانستیم با یک زبان شیوا برای نسل جوان توضیح دهیم که شرایط در دوران پیش از انقلاب برای ما چگونه بود و تحت چه فشارها و ستم‌هایی انقلاب کردیم.

وی ادامه داد: بنده اطمینان دارم که اگر جوانان امروز نیز در دوران ستم شاهی و در موقعیت اجتماعی و سیاسی و فرهنگی که ما قرار داشتیم، بودند باز هم تن به ذلت نمی‌دانند و همین مسیر انقلاب را در پیش می‌گرفتند.

هاشمی افزود: نسل گذشته توسط حکومت شاه تحقیر شده بود. حکومتی که نه نصیحت‌پذیر بود و نه گوش شنوایی برای انتقاد داشت و دیدید که در عرض یک سال طومارش نیز پیچیده شد؛ چراکه مردم به دنبال هویت گمشده خود بودند، هویتی که رژیم پهلوی برای آن هیچ ارزشی قائل نبود.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به ایمان قلبی مردم به انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دفاع از مردم و مقابله با ظالم بود و امروز نیز باور جمهوری اسلامی بر همین اساس است، مردم انقلاب را دوست دارند و علاقمند به مراقبت از آن هستند؛ بسیاری از آرمان‌های انقلاب محقق شده است و در مسیر انقلاب آرزوهای بسیاری نیز وجود دارد که با وحدت و هم‌دلی به آن دست پیدا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: 22 بهمن فرصت مناسبی است که هم از امام خمینی (ره) یاد و تشکری کنیم و هم با رهبر انقلاب تجدید بیعتی داشته باشیم و هم شهدای بهمن 57 و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایران را گرامی بداریم.

هاشمی گفت: این روز به نوعی یک مطالبه از دولت و مجلس و سیاستمداران است که مسیر اصلی انقلاب و آرمان‌های آن را گم نکنند و با ایمان به خداوند و تبعیت از رهبری و تکیه به مردم و وحدت ملی به این آرمان‌ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای 37 ساله انقلاب در حوزه بهداشت و درمان گفت‌: در حوزه بهداشت و درمان شرایط امروز با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و سرعت خدمات و دستیابی به فناوری‌ها در حوزه سلامت بسیار قابل توجه بوده است؛ همچنین استقلال و بی‌نیاز شدن به کشورهای خارجی، چه از نظر اعزام بیمار به خارج از کشور و چه در زمینه تولید دارو و تجهیزات بسیار رضایت بخش است و خدمات بهداشت و سلامت ارائه شده قابل مقایسه با روند سراسر خودباختگی و وابستگی پیش از انقلاب نیست.

وزیر بهداشت اظهار داشت: هرچند کمبودهایی وجود دارد و در کارنامه حوزه رفاه اجتماعی می‌توانستیم بهتر از این باشد که امیدواریم با شتاب بیشتری در سال‌های آینده این مسیر دنبال شود تا رضایت مردم را داشته باشیم.

وی در پایان گفت:‌ همه ما در این راهپیمایی هم برای تکریم شهدا و ایثارگران و بزرگداشت یاد امام عزیز و تشکر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری که هدایت این انقلاب را به عهده دارند شرکت می‌کنیم.


  

94/11/23
12:25 ع

برای پسرم در میدان جنگ/عزیزم مواظب باش سرما نخوری

برای پسرم در میدان جنگ/عزیزم مواظب باش سرما نخوری

سلام ما را به حضرت زینب (س) اگر در دمشق هستید و سلام ما را به پدر بزرگوار امام زمان (عج) اگر در سامرا هستید برسونید. مادر مواظب خودتون باشید سرما نخوری.  
 

 

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، برای اینکه وقت جنگ مردی جگر پا گذاشتن در میدان آتش را داشته باشد دلی قرص می‌خواهد. دلی که لبریز از مهربانی زن مومنه‌ای باشد که او را در دامن خود سالها پرورش داده باشد.

اگر زن ها هنگامه نبرد عجز و مویه سر بدهند هیچ مردی نمی تواند با قدرت جلوی دشمن بایستد اما در این سرزمین زنان نشان دادند دلشان از مردها بزرگتر است و وقت جنگ خودشان ساک عزیزترینشان را می بندند.

آنچه می خوانید نامه یکی از مادران مدافعین حرم است که فرزندش در سوریه در حال جنگ با تروریست‌های تکفیری است. وی می‌گوید:


صفحه اول


صفحه دوم

سلام پسرم خدا قوت زیر سایه پروردگار باشید پسرم. حضرت زینب سلام الله علیها یاریتون کند انشاءالله خوش به سعادت پسرم. انشاءالله امام حسین (ع) یاریتون می‌کنند. خیلی راه خوب و عجیبی انتخاب کردید. دعا می‌کنم همیشه به هدفتون که هدف اصلی واقعی و الهی است برسید، نمی‌دونم چه باید بگم، خلاصه اینکه خدا دوستتون داشته که تو این مسیر رفتید.

ولادت عزیز دلمون عمه سادات حضرت زینب (س) رو تبریک می‌گم، عید رو بهتون تبریک می‌گم ویژه پسرم، قشنگترین جشن تو دلهای شماست، عیدی بگیرید از خانم حضرت زهرا (س) انشاءالله. سلام ما را به حضرت زینب (س) اگر در دمشق هستید و صابون کوسه آر پی سلام ما را به پدر بزرگوار امام زمان (عج) اگر در سامرا هستید برسونید. اینقدر می‌دانم که خیلی بهتون غبطه می‌خورم که در راه انبیا (ع) هستید. آرزوی زیارت حضرت زینب (س) را دارم در جوانی یک بار قسمتم شده ولی می‌خوام از طرف ما زیارت کنید و ایستادگی کنید تا ما به آرزویمان برسیم و چشمتون به ضریح خانم نور بگیره. خدا قوت پسرم.

وقتی رفتید با نیروی خداوند رفتید که از لذتهای دنیا و عزیزانتون دل کندید. قطعا با یاری امام حسین (ع) رفتید و این نیرو و یاری تا آخرش همراهتون هستند خیلی اهل نامه نوشتن نیستم ولی دعا و قلبم همراه شماست. برای جوانانمون دعا کنید که مثل شما در مسیر راست باشن ما که همیشه مدیون شما هستیم. مادر مواظب خودتون باشید سرما نخوری.

اون دنیا شفاعتمان کنید. شما همسفره امام حسین (ع) هستید در اون دنیا شفاعت فراموش نشه پسرم. ما مدیون شما هستیم خدا یارتون باشه.

راستی پسرم عزیزم اگر در سوریه هستید سلام ما را به دردانه امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) و دیگر فرزندان اباعبدالله (ع) برسونید و برامون دعا کنید.

التماس دعا و به امید دیدارتون سربازان امام زمان (عج)

خدا قوت

یا علی

19/12/94

برادر عزیزم مادر بنده به دلیل اینکه کمی نوشتن برایشان سخت بود این متن را گفتن و بنده حقیر برایشان نوشتم. حلال کنید.


  

94/11/23
12:25 ع

سی‌و هفت سال ایستادگی/ از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه تا تحقیر تفنگداران آمریکایی‌

سی‌و هفت سال ایستادگی/ از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه تا تحقیر تفنگداران آمریکایی‌

مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

گزارش خبرنگاران اعزامی در سراسر شهرهای ایران حاکی از آن است که علی‌رغم سردی هوا مردم از دقایق آغازین صبح با حضور در خیابان‌ها برای سی‌و هفتمین سال متوالی، ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های انقلابی را به رخ جهانیان کشیدند.

*راهپیمایان تهرانی به یاری مستضعفان شتافتند

راهپیمایان تهرانی در مسیرهای 10 گانه کمک‌های نقدی خود را به مستمندان اهداء می‌کنند. این کمک‌ها برای پوشاک شب عید مستضعفان اختصاص می‌یابد.

*حضور سردار قاسم سلیمانی در میان راهپیمایان تهرانی

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه دقایق اولیه صبح امروز در میان راهپیمایان تهرانی حضور یافت.

* تصاویر شهدای مدافع حرم زینت‌بخش در خیابان‌های تهران

عده‌ای از جوانان تهرانی با نقاشی کردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

*کنایه تهرانی‌ها به شیطان بزرگ/ تفنگداران متجاوز آمریکایی به راهپیمایی 22 بهمن آمدند

در حاشیه راهپیمایی  امروز و در حوالی میدان انقلاب پد ضد عرق my dry برخی جوانان تهرانی با پوشیدن لباس‌های تفنگداران آمریکایی و نشستن بر کف یک قایق، صحنه دستگیری متجاوزان آمریکایی را بازسازی کردند.

جوانان تهرانی این اقدام خود را نوعی کنایه به آمریکایی‌ها توصیف کردند و تاکید کردند که هیچ گاه تجاوز به خاک کشورشان را نخواهند پذیرفت.

دی ماه سال جاری نیروی دریایی سپاه 2 فروند قایق نظامی آمریکایی با 10 سرنشین آن را در آبهای ایران و در حوالی جزیره فارسی توقیف کرد.

*پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس زیر پای راهپیمایان تهرانی

راهپیمایان تهرانی که از ساعات اولیه صبح امروز در مسیرهای تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند با پیاده روی بر روی پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.

*برپایی غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن

غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن برپا شده است.

شهروندان تهرانی در حالی که تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در دست دارند در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند.

در مسیر راهپیمایی حدفاصل خیابان‌های وصال و قدس غرفه‌ای با عنوان ممانعت از جنگ با خدا برپا شده است.

گردانندگان این غرفه ضمن انتقاد از رویه موجود در سیستم بانکی، بانک‌ها را عامل اصلی ترویج ربا در کشور توصیف می‌کنند و خواستار تغییر رویه سیستم بانکی کشور شدند.

همچنین در کنار این غرفه طوماری به امضای مردم می‌رسد که در آن ضمن تشریح نظر علما پیرامون ربا خواستار این شدند که سیستم بانکی کشور روش‌های ربوی را از رباخواری پاک شود.

ادامه دارد...

 

 


  

94/11/23
12:24 ع

جنایتکاران در راهپیمایی امروز+عکس

جنایتکاران در راهپیمایی امروز+عکس

جنایتکاران در راهپیمایی امروز....

 


  

94/11/23
12:24 ع

حضور امیر اسماعیلی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور امیر اسماعیلی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در راهپیمایی 22 بهمن

فرمانده و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهران حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و کارکنان این قرارگاه با حضور در مراسم جشن سراسری پیروزی انقلاب اسلامی، به راهپیمایی پرداختند.

همچنین گفتنی است، قرارگاه پدافند هوایی با برپایی غرفه‌ای در یکی از مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن به ارائه خدمات پزشکی به راهپیمایان پرداخته است.


  

94/11/23
12:24 ع

جایگاه سرباز در انقلاب اسلامی مقدس است

جایگاه سرباز در انقلاب اسلامی مقدس است

سردار رضا محمد سلیمانی در جشنواره علی اکبر و جوان سرباز، گفت: رمز ماندگاری انقلاب، حضور در صحنه هائی است که انقلاب به آن احتیاج دارد.

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد سپاه استان، برگزار شد با اشاره به جایگاه مقدس سرباز در انقلاب اسلامی گفت: ‌سربازان امروز باعث عظمت و اقتدار و پویائی در جهت امنیت کشور هستند.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از 37 سال عمر پر برکت انقلاب این است که دگرگونی عجیبی در تمام شئونات مبتنی بر احکام اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: سرباز کلمه مقدسی است که چون در جهت رضای خدا و در اختیار طاغوت بود معنای خاصی نداشت و ارزش و جایگاهی هم نداشت؛ اما به برکت انقلاب همه امروز به سربازان افتخار می کنند.

وی تصریح کرد: واژه دفاع مقدس و سرباز با هم عجین شده است و در طول دفاع مقدس سربازان گوش به فرمان ولایت تا پای جان ایستادند و همواره مهم تر از بحث خاک و وطن ، بحث دین اسلام و قرآن اهمیت داشته است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در زمان طاغوت سرباز قداست و معنی نداشت و در کارهای پست به کارگیری می شد؛ اما انقلاب اسلامی جایگاه افراد فاسد ، بی حجابها ، لا ابالی ها که در زمان طاغوت اصالت داشتند را تغییر داد.

وی تصریح کرد: کشور بعد از انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف نظامی، علمی، فناوری، پزشکی و... پیشرفت چشمگیری داشته است که مرهون مجاهدت و تلاش جوانان این سرزمین است.

سردار محمدسلیمانی ادامه داد: در 37 سال انقلاب، دشمنی ها همواره وجود داشته است و تا زمانی که بر راهمان استواریم ادامه دارد؛ اما قبلا دشمنی ها پراکنده بود، ولی اکنون تمام دشمن ها بر این اتفاق نظر یافته اند که جمهوری اسلامی نباشد و ماهم باید دنبال ماندگاری انقلاب باشیم.

این مقام مسئول، درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت:  گن لاغری اسلیم لیفت زنانه , گن وی کر رمز ماندگاری انقلاب، حضور در صحنه هائی است که انقلاب به آن احتیاج دارد و تا زمانی که با امام و انقلاب هستیم این انقلاب استوار است .

وی افزود :‌حضور در صحنه راهپیمائی 22 بهمن و صحنه انتخابات دو عرصه مهم است که نیاز به حضور حداکثری مردم دارد.

سردار محمدسلیمانی، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات، روح تازه ای در کالبد جامعه می دمد و همچنین درست انتخاب کردن از ملزومات انتخابات است.

وی تصریح کرد: وظیفه مجلس ریل گذاری برای کشور است و باید کسانی را انتخاب کنیم تا گونه ای ریل گذاری نمایند که قطار انقلاب به واشنگتن ختم نشود و این نمایندگان به اصول و آرمانهای امام و انقلاب معتقد باشند .

در آغاز این مراسم سرهنگ پاسدار حسینعلی نقنه ای، معاون نیروی انسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز و اهداف و محورهای آن، همچنین چگونگی انتخاب سربازان نمونه توضیح داد.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.


  

94/11/23
12:24 ع

سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی صبح امروز 22 بهمن حضور یافت

سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی صبح امروز 22 بهمن حضور یافت

سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی صبح امروز 22 بهمن حضور یافت. قاسم سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی صبح امروز 22 بهمن حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن به خیل راهپیمایان تهرانی پیوست.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ