سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

93/2/29
2:28 ع

در فیلم زیر دفاع متفاوت حجت الاسلام قرائتی و همچنین سایر کارشناسان برنامه سمت خدا درباره این تهیه کننده صدا وسیما آورده شده است
به گزارش فرهنگ نیوز ، عبدالمجید رکنی یکی از تهیه کنندگان مطرح برنامه های فرهنگی است که چند روزی است به دلیل حاشیه های فراوانی که رخ داده است از تهیه کنندگی برنامه سمت خدا کنار گذاشته شده است. اتفاقی که با نارضایتی شدید مجریان و کارشناسان و همچنین جمع زیادی از بینندگان برنامه سمت خدا روبرو شده است.
در فیلم زیر صحبتهای متفاوت و دفاع تمام قد حجت الاسلام قرائتی و همچنین سایر کارشناسان برنامه سمت خدا درباره این تهیه کننده صدا وسیما آورده شده است. در این فیلم از کاربران فضای مجازی خواسته شده است تا نسبت به این اتفاق که به گفته رکنی از تبعات انتقاد از صدا وسیما بوده است حمایت کنند.

http://media.afsaran.ir/sibZXF_535.jpg 

دانلود فیلم


  

93/2/29
2:27 ع

در پی قهرمانی مقتدرانه‌ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
از اینکه دل ملت را شاد کردند، از قهرمانان تشکر میکنم.
سید علی خامنه‌ای
26 اردیبهشت 1393

 

افسران - خسته نباشی دلاور

خسته نباشی دلاور ...


  

93/2/29
2:27 ع

از آیت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد در عصر ما که گرفتاری ها و فشار ها از هر سو متوجه شیعیان در اقصی نقاط جهان و خصوصا کشور ماست. باید چه کار کرد؟

پاسخ دادند: مخصوصا دعای شریف "عظم البلاء و برح الخفاء" را بخوانید و از خدا بخواهیم برساند صاحب کار را! با او باشیم، حالا اگر رساند که رساند و اگر نرساند، دور نرویم از کنار او. از رضای او دور نرویم

فرستاده شده توسط http://www.karbasee.blogfa.com


  

93/2/29
2:26 ع

آب شرب شهر حلب برای نهمین روز متوالی از سوی تروریست‌های سوری قطع است.

 


  

93/2/29
2:26 ع

ا و سیما به مردم مذهبی

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/01/21/13920121000461_PhotoA.jpg

چندی قبل سریالی در صدا و سیما پخش شد که طی پخش آن برخی مردم لر بختیاری ناراحت شدند و به همین سبب صدا و سیما پخش سریال را قطع کرد. البته در آن سریال توهین مستقیم و خیلی بدی نسبت به بختیاری ها صورت نگرفته بود، اما صرف اینکه مردم آن خطه ناراحت شده بودند، پخش سریال قطع شد. رییس سازمان صدا و سیما نیز رسماً از مردم عذرخواهی کرد و ... . کارهای مختلفی صورت گرفت که مردم یک قومیت از ناراحتی درآیند.

جناب ضرغامی! روز دوشنبه یکی از شایعاتی که مردم دوست داشتند تکذیب شود، تأیید شد. مردم شنیده بودند عوامل برنامه «سمت خدا» عوض می شوند. اما مردم در روزی که برای جشن میلاد امام علی (ع) آماده می‌شدند، ناگهان خبری شنیدند که به آن ها شک وارد کرد. شنیدند رکنی، تهیه کننده برنامه سمت خدا عوض شده است و حتی او را به سازمان هم راه ندادند. نجم الدین شریعتی، مجری برنامه هم خداحافظی کرد. حتی پس از این اتفاق حجت الاسلام فرحزاد نیز به نمایندگی از دیگر کارشناسان از مردم حلالیت طلبید.

 

شوک صدا و سیما به مردم مذهبی


جناب ضرغامی! در حال حاضر مردم از این جابجایی ها ناراحت هستند. این مردم مذهبی که ناراحتند تنها منحصر به یک قومیت در گوشه ای از ایران نمی‌شوند. افراد مذهبی جامعه قاطبه مردم را تشکیل می دهند. در تمام اقوام ایرانی نیز حضور دارند. حال جناب ضرغامی، بسیاری از همین افراد مذهبی ناراحت هستند. آقای ضرغامی! برای ناراحتی میلیون ها ایرانی کاری کنید.
جناب رییس سازمان صدا و سیما! ما اعتقاد داریم رسانه ملی، ملی است و متعلق به جمهوری است. مانند بعضی های دیگر نمی خواهیم صدا و سیما را غیر انقلابی جلوه دهیم. نمی خواهیم به خاصر برخی اشتباهات یا کج سلیقگی ها، تمام برایندهای مثبت صدا و سیما را نادیده بگیریم. اما نگرانیم. اول از همه برای برنامه ای نگرانیم که به آن خو گرفته بودیم. اگر ساعت پخشش به ساعتی که ما در خانه هستیم نمی خورد، چه تلاش ها که نمی کردیم تا متن یا صوت برنامه را به دست آوریم. بعدتر نگرانیم که نکند افراد مذهبی به خاطر دلسوزی هایشان از صدا و سیما حذف شوند و امثال سریال سازانی بمانند که قشر مذهبی را نمی بینند و اصلاً درک هم نمی کنند.

جناب ضرغامی! برای انقلاب اسلامی فقط همین مردم متدین هستند که می مانند نه آن مردمی که برایشان تبلیغ می کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو


  

93/2/29
2:25 ع

پــرچم  وارونــه آمریــکا در دست سربــاز ایــن کشور که روی آن نوشتــه شده است:
 
هیچ پــرچمی آنقدر بــزرگ نیست،

که بتوانــد شرم و خجالت کشتــار مردم بیگنــاه در سراسر جهان را در خـود جای دهـد.

 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ