سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/11/23
12:22 ع

صلاحات در کشور باید تحت لوای امام خامنه‌ای صورت گیرد، نه در سایه برجام

صلاحات در کشور باید تحت لوای امام خامنه‌ای صورت گیرد، نه در سایه برجام

سردار سعید قاسمی با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی با محوریت مبارزه با اشرافی‌گری یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از مسئولین است، گفت: ملت اعتقاد دارد که اصلاحات در کشور باید در سایه و تحت لوای پرچم‌دار انقلاب، امام خامنه‌ای صورت گیرد و نه در سایه برجام.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، سردار سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس که در جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافته بود، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی به خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که دشمن نتوانست در عرصه نظامی کار را پیش ببرد جریان انقلاب را وارد بازی سیاسی کرد.

سردار قاسمی افزود: مصدر و ریشه محور مقاومت، ایران اسلامی است؛ که دشمن می‌خواهد با هدف قرار دادن آن، قلب تپنده محور مقاومت را مورد هجمه قرار دهد.

وی با بیان اینکه  لیدر و رهبر این محور مقام معظم رهبری ولی فقیه، آگاه، شجاع و بی بدیل است، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که برای مقابله با محور مقاومت باید ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دهد؛ چون اکنون ایشان چشم امید ملت‌های آزادی‌خواه و مجاهد دنیا هستند.

سردار قاسمی با اشاره به پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در یمن و سوریه اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که محور مقاومت از یمن و تنگه باب‌المندب، تا مدیترانه و آفریقای شمالی شکل گرفته است. همچنین از مسئولان انتظار تبلیغات موثر در این زمینه و برگزاری جشن پیروزی را داشتیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه به انتخابات هفتم اسفند اشاره و تصریح کرد: مردم در انتخابات آتی باید با هوشمندی، جریان انحرافی را کنار بزنند؛ تا شاهد جهش دوباره از سوی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی همچنین با ابراز تأسف از خارج کردن قلب راکتور هسته‌ای اراک و بتن‌ریزی محفظه راکتور در روز شهادت مصطفی احمدی روشن گفت: جریان انحرافی خواهان دفن کردن مبانی و اصول تفکر حضرت امام(ره) است.

سردار قاسمی ادامه داد: این جریان اسم اقتصاد مقاومتی را می‌برد، اما در عمل میوه با مارک خارجی در کشور مستعد کشاورزی و پهناور ایران وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی، اصلاحات را در تمامی عرصه‌ها و نهادها خواستارند، افزود: ملت اعتقاد دارد که این اصلاحات باید در سایه و تحت لوای پرچم‌دار انقلاب، امام خامنه‌ای صورت گیرد و نه در سایه برجام.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با برشمردن مصادیق اصلاحات اظهار داشت: اصلاحات اقتصادی با محوریت مبارزه با اشرافی‌گری یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از مسئولین است.

سردار قاسمی با بیان اینکه داستان فتنه همچنان ادامه دارد و می‌خواهد کار خود را پیش ببرد، بیان کرد: مردم امروز به میدان آمدند تا بگویند پیام انقلاب از گلوی امت حزب‌الله بیرون می‌آید، نه از سی ان ان و بی بی سی.
 
وی خطاب به جریان‌هایی که آرمان‌های امام راحل و انقلاب را در حال غروب می‌دانستند و می‌گفتند "نسل سوم انقلابی نیست و اگر جنگی اتفاق بیفتد دیگر وارد عرصه نخواهند شد"، گفت:  امروز جوانان ما به قاسم سلیمانی التماس می‌کنند تا در جبهه‌های نبرد حضوری مستشاری داشته باشند.

سردار قاسمی در  ادامه عنوان کرد: بر اساس فرمایش مولا علی(ع)مبنی بر اینکه "اگر می‌خواهی در خانه‌ات پذیرای دشمن نباشی بایستی او را در خارج از خانه و مرزهایت خاک‌مال کنی"، امثال حسین همدانی‌ها در سوریه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در پایان گفت: مردم متوجه شده‌اند که در دوران آخرالزمان تنها خط مشی و استراتژی امام راحل و امام خامنه‌ای است که جواب می‌دهد و نه دیگر استراتژی‌ها.

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ