سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/11/23
12:24 ع

جایگاه سرباز در انقلاب اسلامی مقدس است

جایگاه سرباز در انقلاب اسلامی مقدس است

سردار رضا محمد سلیمانی در جشنواره علی اکبر و جوان سرباز، گفت: رمز ماندگاری انقلاب، حضور در صحنه هائی است که انقلاب به آن احتیاج دارد.

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد سپاه استان، برگزار شد با اشاره به جایگاه مقدس سرباز در انقلاب اسلامی گفت: ‌سربازان امروز باعث عظمت و اقتدار و پویائی در جهت امنیت کشور هستند.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از 37 سال عمر پر برکت انقلاب این است که دگرگونی عجیبی در تمام شئونات مبتنی بر احکام اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: سرباز کلمه مقدسی است که چون در جهت رضای خدا و در اختیار طاغوت بود معنای خاصی نداشت و ارزش و جایگاهی هم نداشت؛ اما به برکت انقلاب همه امروز به سربازان افتخار می کنند.

وی تصریح کرد: واژه دفاع مقدس و سرباز با هم عجین شده است و در طول دفاع مقدس سربازان گوش به فرمان ولایت تا پای جان ایستادند و همواره مهم تر از بحث خاک و وطن ، بحث دین اسلام و قرآن اهمیت داشته است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در زمان طاغوت سرباز قداست و معنی نداشت و در کارهای پست به کارگیری می شد؛ اما انقلاب اسلامی جایگاه افراد فاسد ، بی حجابها ، لا ابالی ها که در زمان طاغوت اصالت داشتند را تغییر داد.

وی تصریح کرد: کشور بعد از انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف نظامی، علمی، فناوری، پزشکی و... پیشرفت چشمگیری داشته است که مرهون مجاهدت و تلاش جوانان این سرزمین است.

سردار محمدسلیمانی ادامه داد: در 37 سال انقلاب، دشمنی ها همواره وجود داشته است و تا زمانی که بر راهمان استواریم ادامه دارد؛ اما قبلا دشمنی ها پراکنده بود، ولی اکنون تمام دشمن ها بر این اتفاق نظر یافته اند که جمهوری اسلامی نباشد و ماهم باید دنبال ماندگاری انقلاب باشیم.

این مقام مسئول، درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت:  گن لاغری اسلیم لیفت زنانه , گن وی کر رمز ماندگاری انقلاب، حضور در صحنه هائی است که انقلاب به آن احتیاج دارد و تا زمانی که با امام و انقلاب هستیم این انقلاب استوار است .

وی افزود :‌حضور در صحنه راهپیمائی 22 بهمن و صحنه انتخابات دو عرصه مهم است که نیاز به حضور حداکثری مردم دارد.

سردار محمدسلیمانی، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات، روح تازه ای در کالبد جامعه می دمد و همچنین درست انتخاب کردن از ملزومات انتخابات است.

وی تصریح کرد: وظیفه مجلس ریل گذاری برای کشور است و باید کسانی را انتخاب کنیم تا گونه ای ریل گذاری نمایند که قطار انقلاب به واشنگتن ختم نشود و این نمایندگان به اصول و آرمانهای امام و انقلاب معتقد باشند .

در آغاز این مراسم سرهنگ پاسدار حسینعلی نقنه ای، معاون نیروی انسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز و اهداف و محورهای آن، همچنین چگونگی انتخاب سربازان نمونه توضیح داد.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ